Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Zoeken naar Calthora

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:34 pm

Candy knikte. "Toen hij me ontvoerde en mishandelde" zei ze stil en zacht. Ze kroop tegen hem aan en zuchtte. "Ik wil hier weg, samen met jou ern Calthora" zei ze tegen hem. Zekeek omhoog naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: Candy

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:36 pm

"Ik wil hier ook weg." fluisterde Jason en liet haar terug tegen hem aan kruipen. Dat gaf zo'n zalig gevoel en hij glimlachte zachtjes. "Maar ik ga niet weg zonder jou of je zus." Hij gaf haar vluchtig een kusje en keek haar terug aan. "Dat beloof ik."
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:38 pm

Candy knikte zacht en kroop zo dicht te kon tegen hem aan. Ze voelde iets in haar, vlinders... Ze keek hem stil aan en glimlachtte zwak. Ze legde haar hoofd tegen hem aan en sloot haar ogen even, daarna kek ze weer naar hem
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Calthora

Calthora


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: /

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:40 pm

Caltora voelde zich nu helemaal aleen. Ze kon moeilijk ademen en kon ook niet recht staan had die rib haar long doorboord. Ze legde haar hond op haar ribbenkast en voelde dat er een naar boven geschoten was. Ze hoeste even en er kwam mee bloed uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jason

Jason


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: Candy

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:42 pm

Jason hield zijn armen nog steeds om haar heen en legde zijn hoofd tegen het hare. Hij begon zachtjes te zingen. Zijn stem was dan wel niet dat van een topzanger, maar echt vals was het nu ook weer niet.
"So real these voices in my head
When it comes back you won't be
Scared and lonely
You won't be scared, you won't be
You won't be scared and lonely
You won't be scared you won't be lonely"
Daarna keek hij geschrokken naar het andere meisje en zuchtte verslagen, niet wetend wat te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Calthora

Calthora


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: /

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 01, 2009 11:55 pm

Een zacht gemompel klonk er uit haar mond. Maar het was een lied dat ging over het leven in een gevangenis net als deze.
somewhere over the rainbow
there's a place for us
I'll take you there, (oh)
I'll take you there (o-oh)
in the light, out of the shadow
there's a place for us
I'll take you there, oh,
I'll take you there yeah o-oh

got myself a one way ticket
destination unknown
had to make my skin way thicker
when surviving you're on your own
can't sit back and just do nothin'
watch life pass you by
take a stand and just do somethin'
the only thing on my mind

Toen hoeste ze en er vloog weer bloed uit. Een ding was zeker als ze geen verzorging kreeg ging ze dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 02, 2009 8:46 am

Candy sprong opeens op. Haar zwakte maakte haar neits meer uit. Ze rende naar haar zus en slikte. "Het doet pijn sorry daarvoor" zei ze zacht. Ze voelde een omhoog gestoken rib en duwde zacht erop Ze duwde die al wat lager zodat ze er minder pijn van had Ze bond een doek rond haar buiken op de ribben.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:05 am

Dennis keek naar de mensen die daar zaten. Via zijn portofoon riep hij verpleging. Die kwam meteen en nam Calthora mee. Hij richtte zich op het meisje. Maar omdat zijn baas hem had gewaarschuwd moest hij kalm aan doen. "Jij !" Zei hij terwijl hij op Jason wees. "Naar je cel ! Speelkwatier is voobij." Zei hij. Hij trok het meisje aan haar arm. "En jij gaat met mij mee !" Zei hij en een grijs kwam op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:06 am

Candy schrok en trapte hem. "Laat me los!!" gilde ze. Ze keek bang naar Jason en verstijfde van angst. Ze werd meegetrokken. Ze probeerde te stampen maar het hielp niet zoveel. "Jason!!" gilde ze
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:11 am

"Kom op." Zei hij hij trok haar recht. "Jij loopt gewoon mee of er komen nog wat jaartjes bij." Zei hij vals lachend. Hij keek naar Jason. "Als jij niet binnen een paar minuten in je cel zit, volgen er maatregelen." Zie hij dor dringend en trok het meisje mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:13 am

Candy keek Jason bang na. Ze werd meegetrokken en vond het eng. Ze probeerde haar ergens aan vast te houden maar het lukte niet. Ze pakte snel een tralies vast en slikte. Ze keek bang naar Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: Candy

Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitimedo jul 02, 2009 12:58 pm

Jason sprong zo snel hij kon met zijn gewonde been rechtop en stompelde naar Candy toe. "Nee! Laat haar los! Ik wil haar bij me houden!" riep hij en greep haar arm vast. Maar Dennis was te sterk en kon Candy meetrekken. Jason bleef even uitrustend nakijken, maar toen geen enkele andere bewaker naar hem keek nam hij de benen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zoeken naar Calthora   Zoeken naar Calthora - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zoeken naar Calthora
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Op zoek naar een bewaker.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Gevangenis :: De Gang-
Ga naar: