Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Op zoek naar een bewaker.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:13 pm

Amaranth wandelde door de gang. Ze zocht een bewaker om een goede cel voor haar zusje te regelen. Amaranths minirokje bedekte net haar billen en je kon zó in haar jasje kijken naar haar fraaie ondergoed. Zo had ze nooit problemen om te krijgen wat ze wilde. Maar op dit moment zag ze nog geen bewakers, dus ze wandelde even door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:24 pm

Andrew was iets vergeten in de gang de vorige keer en deed zijn ronde dan maar weer. Hij zag opeens een meisje lopen en fronste. "En wat doe jij hier op de gang"vroeg hij aan haar. Blood was bij hem Red was nog bij Lisa dus. Blood gromde even naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 07-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Gevangene
Partner: nee

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:29 pm

Tessa stond op en liep naar de tralies ze keek erdoor.
ze pakte een speld uit der haar en frutte het in het slot.
uiteindelijk en gelukkig kreeg ze het open.
ze wilde eigenlijk niet dat haar zus dit voor haar deed.
ze deed de deur open en rendde door de gangen.
ze kwam uit eindelijk bij der zus aan.
"doe het niet Amaranth ik laat je geen dingen doen voor mij".
"dan doe ik het liever zelf" ze keek haar aan.
opeens merkte ze een jongen op en ze keek hem aan....
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:34 pm

Hij sloeg zijn armen over elkaar en keek hun aan. "Ik vraag het nog is wat zijn je zaken op de gang,jullie horen in je cel"zei hij tegen hun. Hij was nog een beetje slechtgezind van daarstraks maar ja. Hij wachte op een antwoord en Blood ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:36 pm

Amaranth draaide zich om - daar stond die Andrew. Hij had een liefje - hij was van geen nut voor haar. Maar ze flitste haar meesterlijke glimlach naar hem en floot naar het hondje, Blood. Die hield op met grommen en kwam vrolijk om haar knieen springen. Met de hond spelend loog Ammy snel en zoet:
Ik heb inmiddels een jaar recht op precies één uur vrijheid om rond de gevangenis te lopen. Wist u dat nog niet?
Eigenlijk had die schattige bewaker van haar ontbijt haar een 'skeleton key' gegeven. Maar dat hoefde deze gast niet te weten.
Toen kwam Tessa aanrennen.
Stom kind! dacht Amaranth geschrokken. Er was niks aan te doen, dit moest.
Waarom denk je dat ik ooit iets voor je zou doen? En hoe ben je uit je cel gekropen? zei ze kil.
Ze draaide zich weer naar Andrew toe.
Het spijt me, meneer. Dit meisje woont in de cel naast de mijne, en ze is, heh, een beetje gek. Doet u haar weer terug in haar cel - 1568 - en laat mij genieten van mijn uur, zei ze, een willekeurig celnummer opnoemend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 07-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Gevangene
Partner: nee

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:40 pm

Tessa keek wat Ammy deed en zuchte diep.
ze keek even naar Andrew en keek om zich heen.
overal waren cellen met mensen erin.
ze kreeg een rilling en hoorde toen opeens wat Ammy zei.
"wat??? ik ben helemaal niet gek" ze keek ongelovig naar der zus.
ze slikte en keek naar Andrew.
"maar..... maar" ze stond versteld van der zus.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:41 pm

"Ik denk dat ik wel even eerst wil weten. Wie jullie beiden zijn. En wist je nog niet dat Sam verboden heeft om vrije uren te geven"zei hij op een kille toon tegen haar. Hij floot op zijn vingers en Blood kwam terug naar hem. Hij stuurde Blood op zijn ronde. Hij keek hun beiden aan. Hij zag een bewaker lopen en wenkte die. "Ben breng je die blonde hier even naar haar cel je weet waar ze zit anders breng je haar naar Sam"zei hij tegen de man. Hij knikte en nam Tessa mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 07-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Gevangene
Partner: nee

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:45 pm

Tessa schrok toen ze werd vast gepakt.
"blijf van me af!!!" ze trok zich ruw los.
"ik wil bij haar blijven" ze deinste terug.
ze stond nu weer bij Amaranth en zuchte diep.
ze keek naar Andrew en toen naar de andere bewaker.
ze slikte en keek ongelovig naar Amaranth.
waarom doe je dit??? dacht ze........
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:47 pm

Ammy keek kil naar Tessa, maar haar ogen zeiden 'DOE dit gewoon!' en ze knikte naar de bewaker - hij kwam vaak naar haar toe op eenzame avonden, hij wist wat te doen. Toen keek ze naar Andrew.
Ja, maar liefurd, ik ben wel jullie eerste gevangene, ik zit hier sinds mijn 5e, en ik heb Sam met heel wat dingen geholpen. Ik ben niet de regel, maar de enige uitzondering, zei ze, haar stem keihard.
Anders vraag je het Sam zelf!
Ze wist dat hij het niet zou doen, en zelfs als hij het deed lag Sam ook in haar hand - hij was haar heel wat verschuldigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 07-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Gevangene
Partner: nee

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:51 pm

Tessa snapte het niet en keek naar haar.
ze weigerde om met de bewaker mee te gaan.
"ik zit hier om niks dus waarom zou ik mee gaan".
ze keek naar Andrew en de andere bewaker.
toen keek ze een beetje kwaad naar Amaranth....
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:54 pm

Amaranth werd al boos. Ze had toch verwacht dat haar zusje slimmer zou zijn.
Juf, je bent niet goed bij je hoofd, begon ze te zeggen, terwijl ze dichterbij kwam. Toen legde ze haar handen op haar schouders en fluisterde zodat niemand, niemand het hoorde:
Ga met hem mee, hij is een goede man! Doe het voor mij of je krijg klappen van die gast!
Ze zag de bewaker haar meeslepen en draaide zich voor de zoveelste keer naar Andrew.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:55 pm

Andrew geeuwde even bij Tessa. Toen keek hij haar aan. "Oke ,maar wat zoek je"zei hij tegen haar. Haar blik verade haar. Hij keek even om en zag niets. Hij hield zijn handen in zijn zakken en wachte op een antwoord. "Enne trouwens het is niet omdat je hier lang zit dat iedereen je kent"zei hij. Hij grijnsde bij de actie van het ùeisje voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 07-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Gevangene
Partner: nee

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 9:58 pm

Tessa probeerde zich los te trekken.
deze keer lukte het niet en ze zuchte diep.
"ik krijg je nog wel" zei ze kwaad tegen de bewaker.
ze trok zich dan opeens weer los.
"ik kan ook zelf lopen" snauwde ze kwaad.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 10:03 pm

Wat ik zoek? Niks natuurlijk, zei Amaranth tegen Andrew.
Ik wandel, mijn cel put me uit!
Toen grijnsde ze terug. Ook hij wist het. Ha, daar lag hij.
Maar haar ogen waren de eerlijkheid zelf toen ze zei:
Ik weet niet wat u bedoelt, ik wil alleen maar even lopen! Heeft u geen eer, dat u mij van zulke verschrikkelijke dingen beschuldigt?
En ze zette zulke grote bruine ogen op dat ieder mens zou kunnen denken dat hij net een puppy had beschuldigd van de Twin Towers te hebben verwoest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitimewo jul 08, 2009 10:06 pm

"Ik trap niet in verhaaltjes,ik ben anders dan de meeste bewakers hier."zei hij met een grijns op zijn gezicht. "Wel het was me aangenaam"zei hij tegen haar. Hij liep weg en Blood kwam naast hem lopen maar die kwam uit een andere gang. Hij raapte iets op en verdween toen naar buiten. Hij sloot de gevangenis af. En was weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Op zoek naar een bewaker. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Op zoek naar een bewaker.   Op zoek naar een bewaker. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Op zoek naar een bewaker.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zoeken naar Calthora

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Gevangenis :: De Gang-
Ga naar: