Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Rond wandelen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:03 pm

Lisa liep wat rond in de stad, en ze zucht heel even diep. Ze was al 3 maand zwanger, maar ze wist niet hoe ze het aan Andrew moest vertellen. Even stond ze stil bij een juwelierszaakje, en ze keek naar de ringen. Ze glimlacht heel even kort, en ze ging dan rustig wat gaan zitten op een bankje. Ze keek om haar heen, en alweer slaakte ze een diepe zucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:09 pm

Andrew kwam uit de juwelierszaak en hij ad twee ringen bij. Toen hij Lisa zag zitten stak hij die ringen weg. Tot zijn verbazing zag ze dat ze zwanger was. Hij stond een versteld.
Hij liep naar haar toe en ging naast haar zitten. "Heey"zei hij tegen haar.
Hij gaf haar een kus en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:12 pm

Lisa keek wat naar de grond, en ze wreef over haar buik. Ze wist niet waar Andrew was, en plots scrok ze zich rot als Andrew naast haar zat. "Andrew doe me zo niet schrikken." Zei Lisa dan even lachend, en ze gaf hem een lange kus op de lippen. "Ken jij soms een gevangene die Amaranth noemt?" Vroeg ze dan aan hem, en ze zucht dan heel even zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:15 pm

"Wel al gezien hoezo"vroeg hij aan haar. Hij legde zijn hand op haar buik en streelde erover. "Hoe lag ben je al zwanger"vroeg hij aan haar. Hij keek haar aan en glimlachte eventjes. Zijn ogen gingen naar haar buik. Hij was zo blij nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:17 pm

"Wel ze denkt dat Terror, White Fang en Balto haar vrienden zijn, maar dat is niet zo. Ze waren enkel Takumi en Eclair aan het beschermen." Zei Lisa dan tegen hem, en ze keek hem aan als hij over haar buik streelde. "Ik ben al 3 maanden zwanger van je." Zei ze zachtjes en ze gaf hem weer een kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:22 pm

"Wel dat zegt ze ook over Blood en Red maar die deden ronde met me dus."zei hij tegen haar. Hij gaf haar een kus. "En wie zijn die Eclair en Takumi"vroeg hij. Toen hoorde hij dat ze al 3 maande was. Hij glimlachte. "Ik ben zo blij"zei hij tegen haar. Hij gaf haar een knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:27 pm

"Nou Terror en de 2 anderen hebben haar duidelijk gemaakt dat ze haar niet moeten. Ze hebben haar in de benen en hand gebeten, maar dat is dan ook haar verdiende loon." Zei Lisa dan terwijl ze dan even lachtte. "Takumi is de nieuwe gevangene van 23 jaar, en Eclair is een hele goede vriendin van me. Ook zijn die 2 blijkbaar een koppel, want toen ik bij hen was, zat meneer in zijn boxer en Eclair had waarschijnlijk haar kleren vlug aangedaan." Zei ze dan even grinnikend tegen hem, en ze gaf hem een knuffel terug. "Ik ben ook blij dat ik zwanger ben van jou, en van niemand anders." Zei ze dan terwijl ze hem een lange kus op de lippen gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:31 pm

"Wel ik zal die twee wel is ontmoeten"zei hij tegen haar voor de kus. Toen kuste hij duidelijk mee. Toen de kus over was taste hij in zijn zak en hield daar een zakje uit met twee ringen. Hij liet die op zijn hand vallen. Er was een ring met een diamantjes in het was een gouden ring. Een een wat grotere ring ook van goud en met een tekening op. "Dit zijn ze dan de trouwringen"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:51 pm

Lisa kijkt hem aan in de ogen, en ze merkte dan dat hij iets in zijn zak nam. Toen ze dan zijn woorden hoorde glimlachtte ze naar hem, en ze omhelsde hem heel even. "Wat zijn ze mooi lieverd." Zei Lisa dan tegen hem, en ze keek hem met glinsterende oogjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 3:56 pm

"Alles voor jou"zei hij tegen haar en gaf haar een kus. Andrew keek haar aan en glimlachte.
Een glimlach was op zijn gezicht te zien. Maar ook wel tranen van geluk. Hij veegde die weg.
De zon scheen hoog in de lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:07 pm

Lisa was dolgelukkig met hem, maar ook met de zwangerschap. Alleen twijfelde ze even om te zeggen dat ze een tweeling zou krijgen, en ze grinnikte heel even zachtjes. "Lieverd wat zou je doen als ik je nu zeg dat we niet Ă©Ă©n maar 2 kindjes verwachten?" Vroeg ze dan wat nieuwsgierig aan hem, en ze kijkt hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:13 pm

"Dan zou men mond openvallen en dolgelukkig zijn"zei hij tegen haar. Zijn ogen glansde terwijl ze naar haar keken. Hij keek haar aan en gaf haar een kleine kus op haar lippen.
Zou ze een tweeling krijgen vroeg hij zich zelf af. Dan hoopte hij maar dat het een jongen en meisje waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:17 pm

"Wel dan zeg ik je nu we krijgen een tweeling lieverd." Zei Lisa dan tegen hem, en ze gaf hem een kleine kus terug, en ze plaatste haar hoofd tegen zijn borst aan. Ze was gelukkig met haar 3 schatjes, maar haar grootste schat was Andrew. Ze glimlacht naar hem, en ze gaf hem weer een kus. Perongeluk plaatste ze haar hand op zijn broek, en ze bleef gewoon zo bij hem zitten. "Je hebt je werk heel goed gedaan." Zei ze dan wat plagerig tegen hem, en ze grinnikte heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:21 pm

Zijn mond viel zowat open van verbazing maar hij was gelukkig. Ze voelde haar hand op zijn broek en glimlachte. "Ik doe aleen maar goed werk"zei hij tegen haar en grijnsde even.
Hij gaf haar nog een kus. "En wat denk je dat het gaat worden"vroeg hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:26 pm

Lisa glimlacht naar hem, en ze merkte dus ook dat zijn mond openviel. Ze grinnikte heel even kort, en ze luisterde dan naar zijn woorden. "Dat weet ik daarom koos ik ook voor jou." Zei ze dan lachend, en ze luisterde dan naar zijn vraag. "Ik wil graag een jongen en een meisje." Zei ze zachtjes tegen hem, en ze gaf hem een kusje op de lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:29 pm

"Wel ik ook en ik hoop dat het zo word"zei hij en gaf haar een kusje terug. Door haar vorige woorden werd hij wat rood. "En wat wil je nu gaan doen"vroeg hij aan haar.
Hij gaf haar een kus op haar lippen en glimlachte wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:32 pm

Lisa grinnikte heel even, en ze merkte dan dat hij wat rood werd. Rustig gaf ze hem een kusje terug, en ze dacht heel even na. "Uhm ik wilde eigenlijk zwangerschapskleding gaan zoeken, en daarna wou ik eens iets gaan eten." Zei Lisa dan zachtjes tegen hem, en ze gaf hem een knuffel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:34 pm

Hij sloeg zijn armen om haar heen en hield haar goed vast. "Wel,ik wil wel mee gaan als je wil"zei hij tegen haar. Hij glimlachte en streek even door haar haar. "Of wil je dat ik blijf wachten tot je je de zwangerschaps kledij gekocht heb en dat ik je dan mee uit eten neem"vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:36 pm

Ze kijkt hem lief in de ogen aan, en ze glimlacht dan ook naar hem. "Je mag zeker meegaan met me, dan ben ik tenminste niet alleen." Zei ze dan tegen hem, en ze bleef hem in de ogen aankijken. "Nee, jij gaat met mij mee, dan kan je ook meekiezen naar iets leuks voor me." Zei ze dan met een glimlach, en ze gaf hem een kusje in de hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:41 pm

"Oke dan ga ik mee"zei hij tegen haar. Hij had geen idee wat hij moest doen maar ja. Hij gaf haar een kus in haar nek en ging van de bank. Hij stak zijn hand uit naar haar.
Even geeuwde hij. Toen keek hij haar weer aan en wachte af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:43 pm

Lisa kijkt hem aan, en ze nam dan zijn hand vast. Rustig stond ze dan recht, en ze had nu pas door dat haar hand op zijn broek lag. Ze werd een beetje rood, maar dat verbergde ze vlug door haar haren. Rustig liep ze hand in hand met hem naar een winkel waar ze zwangerschapskleding verkochten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:47 pm

Hij volgde haar naar de winkel en glimlachte. Hij opende de deur en rook een duffe geur.
Hij hield de deur open voor Lisa en keek even naar binnen. "Heet ruikt hier niet lekker"zei hij dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:50 pm

Lisa kijkt hem aan als hij de deur opende, en hij had wel gelijk. Rustig liep ze naar binnen, en ze wacht dan op Andrew. Ze keek om naar hem, en ze glimlacht dan ook heel even kort. Ze zag in de rekken dan wat moois hangen, en ze keek er dan heel even naar. Enkel toen ze de prijs zag viel ze bijna achterover, en ze schud dan haar hoofd heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:54 pm

Hij liep naar haar toe en keek naar de prijs. Hij kon het betalen als ze wou. Van zijn erfenis nog. "Lisa,ik kan het betalen als je wil"zei hij tegen haar. Hij keek naar de prijs. Het was wel veel maar Andrew ad nog genoeg geld opzij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitimevr jul 24, 2009 4:56 pm

Lisa kijkt hem heel even aan, en ze legt haar hand op zijn wang. "Maar je hebt de ringen al gekocht, en trouwringen zijn ook heel duur hoor." Zei Lisa dan tegen hem, en ze gaf hem dan een kusje. "Goed dan je mag het betalen, maar het hoeft niet." Zei ze dan met een glimlach, en ze nam dan het kleedje om het te gaan passen. Ze trok hem echter mee het pashokje in, en ze streelde zijn borst heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Rond wandelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rond wandelen   Rond wandelen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rond wandelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Het Woongebied :: De Stad-
Ga naar: