Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Amaranths paradijs

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:36 am

Als ze me horen zijn ze zeker verbaasd en jaloers, zei Amaranth met wat moeite en wat onvermijdelijke kreuntjes en piepjes tussen de woorden.
Ze voelde haar ademhaling versnellen. Ze beantwoordde zijn tongzoen met veel plezier. Ze genoot weer van al zijn aanrakingen. En hij leek haar nog een uurtje geleden niet het soort jongetje die ze in bed zou nemen.
Waar heb je dit geleerd! vroeg ze verwonderd, met een lange kreun erachter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:39 am

Ik ben een snelle leerling, zei hij grijnzend. Hij bleef haar aanraken.
Ze zou klaarkomen zoals dat nog nooit is gebeurd. Hij ging tegen haar aanliggen.
Ik denk dat ik zo al weer kan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:44 am

Amaranth voelde de plek onder haar billen langzaam natter worden en beet in haar lip. Ze merkte nu ook weer dat als het meestal de man was die verslaafd aan haar raakte, zij het ditmaal was die verslaafd was aan de man.
Alles zwom voor haar ogen toen ze klaarkwam. Ze kon wel gillen, en slaakte inderdaad een klein piepend gilletje.
Dean! zei ze, happend naar adem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:46 am

Sssst, zei hij. Hij legde zijn vinger op haar lippen.
Het is al goed, was het lekker?, vroeg hij aan haar. Hij ging met zijn hand door haar haar.
Ik hoop dat je genoten hebt.
Hij bracht zijn mond dichter bij de hare en kuste haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:51 am

Ammy sloot haar ogen en knikte. Haar vlecht kwam los onder zijn handen en toen ze weer gekust werd glimlachte ze. Nooit had ze zo erg genoten. Ze voelde zich geweldig. Ze lag met gebogen knieën en gespreide benen op het bed, met Dean half op haar.
Dit moest nog een keer herhaald worden.
Wanneer komt het vervolg? vroeg ze, nog steeds hijgend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:55 am

Ik weet niet hoe jij je voelt maar ik ben redelijk moe , zei hij fluisterend in haar oor. Hij keek naar haar borsten en vanaf daar naar haar rechter knie, ze was heel mooi.
Als je morgen tijd hebt, dan wil ik best langs komen. Maar misschien wil je even een bewaker nemen, voor wat hoort wat, tenslotte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo jul 19, 2009 12:59 am

Amaranth knikte glimlachend. Ze omhelsde hem.
Je hoort wel van me als ik je morgen kan nemen, fluisterde ze terug.
Ze ging zitten en raapte zijn kleren bij elkaar. Ze hielp hem erin te komen, toen bedekte ze zichzelf in een badjas en begeleidde hem naar zijn cel.
Welterusten, zei ze, waarna ze hem nog eens zoende en terug naar haar eigen cel sloop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimewo jul 22, 2009 10:36 am

[Surrie voor doebelpost 8D]

Amaranth opende haar ogen. De zonnestralen die door haar kleine raampje kwamen, vielen recht op haar gezicht. Amaranth kreunde en ging zitten. De plek tussen haar benen deed nog steeds pijn van gisteren. Ze duwde haar knieen tegen elkaar aan en keek haar cel rond.
Haar ontbijt stond zoals gewoonlijk op haar tafel. Ze glimlachte - hoe lukte het haar in godsnaam om iedere bewaker te laten denken dat hij haar enige was? Toen stond ze op, stapte uit haar nachtkleren en douchte zich. Uit haar kast haalde ze een lange jurk met een ouderwetse kleine bloemenprint. Het had een lange rok en de top was een strakke, diep uitgesneden corset. Hij wer met talloze knoopjes vastgemaakt. Amaranth trok die aan en kamde en vlocht haar haren. Toen at ze haar ontbijt op en liep haar cel uit, naar Tessa's kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimevr jul 24, 2009 2:25 pm

[Triedoebelposht! Surrie luisjes!]

Tegen de middag strompelde Amaranth bijna haar eigen cel in. Haar benen en hand bloedden, de rok van haar jurk was gescheurd. Ze trok haar jurk uit en gooide die bij haar naaimachine, later zou ze hem maken. Toen waste ze haar wonden schoon. Ze waren niet diep, ze zou geen littekens krijgen.
Wat moest ze met Eclair en die gevangene? Zittend op haar bed met verband in haar handen dacht ze daarover na. Ze kon haar bewakers niet vragen er iets aan te doen, die waren te jong en te machteloos. Maar... er was een andere mannelijke bewaker, niet Andrew, die haar misschien kon helpen. Want deze twee liet ze niet gaan. De gevangene was duidelijk een moordenaar. Misschien kende hij haar zusje... haar zusje. Die kon ook van pas komen.
Maar nu wilde en kon ze die twee weinig doen. Ze zuchtte.
Ik. VERVEEEEEEL. Me! zei ze, hopend dat er misschien een bewaker of vriendelijke gevangene langs zou lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 6:48 pm

Dean keek geammuseerd naar Am. Vervelen was hier de orde van de dag.
Ohja, leuk om dat te weten, zei hij. Dean leunde tegen haar tralies aan.
Maar helaas kan ik je niet helpen.
Dean keek haar lachend aan. In zijn handen speelde hij met een klein stukje hout die hij als een marionet door zijn vingers heen liet gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 6:54 pm

Amaranth ging rechtop in kleermakerszit zitten en kruiste haar armen voor haar borst.
Ja sure, gluur maar hoor, zei ze glimlachend.
Ze stond op en strompelde naar Dean toe. Ze nam het stukje hout uit zijn handen en haalde de deur ermee open. Ze liet hem binnen en trok haar gordijn voor haar deur.
Alles goed? vroeg ze glimlachend terwijl ze terug naar haar bed strompelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 6:57 pm

Ja, ik voel me prima. Het is een tijd geleden dat ik je heb gesproken. Nog wat leuks meegemaakt?, vroeg hij opgewekt toen ze hem binnenliet. Met zijn handen in zijn broekzakken en met een glimlach op zijn gezicht keek hij haar aan, niet naar haar blote lijf maar naar haar gezicht.
Ik weet dat het hier saai is, maar er is echt niks aan te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 7:13 pm

Amaranth zuchtte. Er was wel wat aan te doen, maar dat was nog niet bepaald reëel.
We kunnen ook ontsnappen, er gebeurt toch niks interessants, zei ze met een bitter glimlachje terwijl ze een dunne, net-niet doorzichtige brede sjaal om zich heen bond als een Romeinse toga.
Ze ging aan haar naaimachine zitten en begon haar jurk te maken. Later zou ze een bewaker moeten vragen om een bak water en waspoeder.
En jij? Meer meiden gehad? vroeg Am toen plagend aan Dean.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 7:22 pm

Ik? Kwa relatie of gewoon seks? Allebij niet. Die ene keer was een uitzondering,zei hij zacht. Ontsnappen was een optie, maar hoe?
Dean keek Am weer aan. Misschien zou ze hem uitlachen omdat hij geen seks meer had gehad.
Ik neem aan dat je een plan aan het beraden bent?
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 7:29 pm

Amaranths mond viel bijna open.
Jeez jij bent saai, zei ze lachend.
Maar goed. Ik heb ook totaal niks gehad na die ene keer, ik vrees dat ik het talent misschien kwijt ben aan het raken..
Ze grinnikte even. Toen zuchtte ze en keek naar haar jurk. Hij was bijna klaar.
Een plan. Ik heb iets mistigs, maar het is nog niks. Het zal wel moeilijk worden, ik zal me een tijdje aan een gastje moeten houden denk ik, maar dan ontsnappen we wel heel fijn, begon ze te mompelen. Ze wist zelf niet eens wat ze zou moeten doen.
Ze bukte even voorover om een draadje vast te maken. Daarbij viel per ongeluk het bovenste stuk van haar doorzichtige toga-achtige geval open.
Oeps, mompelde Am blozend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 7:35 pm

Dean luisterde naar haar woorden en keek even weg toen haar decolete zichtbaar werd.
Hij bloosde even en kon zich daarna slaan omdat een echte man had gekeken.
Hou het maar dicht, voordat ik ga kijken.

( sory voor de korte post:p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 7:46 pm

Alle vermoeidheid was verloren. Amaranth glimlachte plagend en glipte helemaal uit het bovenste stuk van haar togading, waardoor ze topless zat.
Dan heb ik liever dat je kijkt, dat zit toch niet fijn als alles dicht is? zei ze.
Ze streek even over zijn knie en kapte de draadjes van haar jurk af. Hij was dicht, je zag niet meer dat hij ooit gescheurd was geweest. Ze hing hem in haar kast en ging weer aan haar tafel zitten. Toen omhelsde ze Dean en legde haar voorhoofd op zijn schouder.
Ik ben moe... van deze gevangenis, van altijd opgesloten zitten, van alles, zei ze zuchtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 7:52 pm

Dan word het tijd dat we ontsnappen, uit deze hel. Volgens mij word er vanavond niet gecontroleerd op uitgang D, misschien kunnen we daaruit glippen, zei hij zacht terwijl hij haar omhelsde. ja, hij moest er zeker uit. Hij had er genoeg van.
Je zusje moet het weten, en anders nog een persoon. Maar niet teveel, anders valt het op, zei hij zachtjes in haar oor. Toen gaf hij haar een kus op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:00 pm

Tessa... fluisterde Ammy.
Ze dacht na. Verder hoefde ze niemand weg te hebben.
Maar we vertellen het pas enkele minuten voordat we weg gaan, goed? Dan valt het het minst op, fluisterde ze toen.
Ze liet zuchtend Dean los en verborg haar borsten onder haar armen.
Ik heb best behoefte aan een beetje ontspanning... je weet, zo rustig, lui een halve dag liggen zoals de Grieken dat duizenden jaren geleden zo fijn deden, begon ze te dromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:30 pm

Volgens mij, moet jij hoognodig een ander bed, zei hij grijnzend. Hij wees naar haar bed.
Ga anders even liggen, dan geef ik je een masage. hij had nog nooit een masage gegeven maar hij dacht dat hij het wel wist hoe je het deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:35 pm

Amaranth glimlachte en ging op het bed liggen.
Ik moet inderdaad nodig een ander bed. Maar ik weet niet wat voor een, ik weet niks en ben te moe om te denken, zei ze.
Ze ontspande zich en keek naar Dean. Haar laatste dag hier wilde ze wel goed doorbrengen en hij hielp tot nu toe goed mee. Misschien zou ze morgenochtend al als vrij mens wakker worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 8:48 pm

Dean liep naar haar toe en ging als het ware op haar billen zitten. Teder liet hij zijn handen over haar rug gaan.
Toen wat harder en met meer gevoel. Het was een heerlijk gevoel, voor hem zoiets te voelen. Zo teer en zo prachtig tegelijker tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 9:10 pm

Amaranth sloot haar ogen half en kreunde even lui. Ze glimlachte. Eindelijk, wanneer ze ontspannen genoeg was, raapte ze haar arrogantie bijeen en vroeg:
Dus als ik het goed begrijp ben je niet van plan die ene nacht te herhalen?
Vanuit haar ooghoeken keek ze hoe hij zou reageren. Ze hoopte dat zijn antwoord voor haar positief zou zijn, ze was wel toe aan wat lol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dean

Dean


Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 11-07-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Vertel ik je niet :P

Character sheet
Leeftijd: 22
Soort: Gevangene
Partner: -

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 9:14 pm

Dean glimlachte en schudde zijn hoofd. hij had een voorgevoel dat wel wat plezier wou beleven.
Sorry schat, niet zoalng ik hier zit. Kan je dan niet zonder me? , vroeg hij gemeen.
Hij liet zijn handen weet over haar rug glijden en vervolgde zijn zoektocht naar haar buik.
Ik ben niet echt in de stemming, fluisterde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 23, 2009 9:26 pm

Amaranth glimlachte weer en knikte.
Ik kan inderdaad niet zonder je, zei ze, vanbuiten smekend, vanbinnen toch een beetje spottend.
Hij was niet echt in de stemming? Dus hij masseerde een vrouw dat op haar buik topless voor hem lag en kwam niet eens in de stemming? Dat vond ze wel moeilijk te geloven. Maar ze ging door met haar amusante spel.
Aww, tooeee, smeekte ze bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Amaranths paradijs - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Amaranths paradijs   Amaranths paradijs - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Amaranths paradijs
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Gevangenis :: De Cellen-
Ga naar: