Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Over de gang rondlopen en bewaken

Ga naar beneden 
+2
Elena
Lisa
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 5:56 pm

Een dame liep over de gang, en ze kijkt oplettend of er geen gevangene vrij rondliep. Dan rekt ze
zich heel even uit, en ze stapt gewoon rustig verder. Om eerlijk te zijn had ze eigenlijk nog geen
enkele bewaker tegengekomen, en laat staan dat ze hen kende want ze was nieuw als bewaker.
Nouja ze was overgeplaatst naar hier, omdat ze anders altijd heel ver moest reizen van huis. Haar
wapen had ze altijd bij zich, en zichzelf verdedigen kon ze erg goed. Zijzelf had een Duitse Herder
bij zich die de naam Terror had, en hij heeft altijd al aan haar geholpen bij het tegenhouden van
gevangenen. Na een tijdje staat ze heel even stil, en ze kijkt wat in het rond omdat ze enkele
voetstappen hoorde afkomen in haar richting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elena

Elena


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 02-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Soort: Gevangene
Partner: -

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 6:08 pm

Plots werd een zestien jarig meisje voor haar geworpen door een andere bewaker. Ze was net opgepakt doordat ze in haar eentje probeerde binnen te breken. Maar helaas was dat niet gelukt. Nu was ze wel binnen, maar niet meer als rebel, maar als gevangene. Haar mooie benen staken uit onder haar rokje en haar bovenlichaam was enkel met een topje bedekt. Haar ogen staarden bang naar boven, naar de bewaker aan wie ze uitgeleverd werd. En ze was te bang om op te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 8:29 pm

Lisa kijkt de bewaker aan die een meisje van 16 voor haar neus smeet, en ze kijkt deze dan
ook aan. Dan kijkt ze naar de bewaker, en deze glimlachte naar haar. Ook zij glimlachte naar
hem, en ze trok dan het meisje recht aan de arm, en ze sleurde haar dan ook mee naar een
cel. Met brede passen stapte ze dus naar een cel, en daar duwde ze het meisje dan ook in.
Ze sloot de cel daarna, en ze deed hem extra goed opslot. Waarna ze dan gewoon verder
ging met haar taak, en ze kijkt heel even om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:54 pm

Andrew was ook bezig met zijn ronde. Zijn schouder zat verbonden en hij had een ander pistool. Ook had hij een andere bloedhond die naast hem liep. Ze partouileerde altijd samen. Hij zag de gevangen naar hem grijpen maar hij liep juist in het midden van de gang dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:58 pm

Lisa liep rustig verder, en Terror ja die keek de gevangenen allemaal dreigend aan. Deze
hond was ook haar metgezel op haar vorig werk, en ze glimlacht even naar hem. Dan hoorde
ze plots een gevangene tegen haar wat zeggen, en ze kijkt deze niet aan. Lisa liep echter
gewoon kalmpjes door, waarna ze dan om de hoek kwam van de gang. Plots botste ze tegen
iemand op, en ze viel dan ook op haar kont. Even wreef ze erover, en ze deed haar korte
rokje vlug goed. "Damn sorry ik had je niet gezien." Zei Lisa dan verontschuldigend tegen de
persoon, en ze kijkt dan gewoon omhoog aangezien ze op de grond zat. Terror was er zelf
ook wat van geschrokken, en hij bleef gewoon bij haar staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:00 pm

"Maakt me niets uit"zei hij tegen haar. Blood keek naar Terror en zijn metgezel. Hij reikte zijn hand om haar recht te helpen. Hij keek even naar een gevangene en liet die maar doen. Hij wachte op het meisje. Hijzelf was gewoon blijven staan om het feit hij was breder dan het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:03 pm

Lisa nam zijn hand aan, en ze werd door zijn hulp dan ook weer recht gezet. "Ik ben Lisa, en
ik ben hier pas naartoe verhuisd om hier te helpen met de gevangenen." Zei Lisa dan tegen
hem, en ze merkte dan dat er een gevangene naar haar floot. Ze zuchtte heel even diep, en
Terror keek de andere hond even kort aan. Het enige wat hem interesseerde was zijn lieve
metgezel, maar dan als een gevangene begint te fluiten begint hij echter heel luid te blaffen.
Natuurlijk was de blaf dreigend, en Lisa zorgde ervoor dat hij kalm bleef. "En wie mag jij dan
wezen?" Vroeg ze vriendelijk aan hem, en ze keek heel even kort in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:09 pm

"De naam is Andrew ik ben hier al enkele jaren aan het werk voor Sam"zei hij tegen haar. "En dit is Blood"zei hij wijzend op de zwarte bloedhond. Hij keek grijnzend op bij het horen van zijn naam. Maar toen deed hij de ronde verder. Even keek Andrew naar zijn schouder waar de kogel door gevlogen was. Maar dat deerde hem nu niet veel meer. Het gene wat hem interresseerde was Lisa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:14 pm

"Aangenaam Andrew, en deze hond hier is Terror hij is al van toen hij een pup was bij me."
Zei Lisa dan vriendelijk tegen hem, en ze kijkt even in het rond. Haar rokje was gelukkig weer
goed naar beneden, maar zelfs dat deerde haar niet echt. Even gaat ze in een andere houding
staan, en ze kijkt Andrew weer even in zijn ogen aan. Ze glimlacht naar hem, en ook merkte
ze dat Terror wat aandacht wilde van haar. Ze streelde hem over zijn kop, en hij kwispelde
dan ook vrolijk. Dan richt hij zijn blik weer op de andere hond, en hij snuffelt heel even aan
de hond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:18 pm

Hij ging door zijn knieën en keek Terror aan. Hij aaide het dier over zijn hoofd en stond dan weer op. Hij keek even in haar ogen en glimlachte. "En je bent aleen naar deze plaats gekomen om op de gevangene te letten,daar geloof ik niets van. Zon meid als jij komt daarvoor niet naar hier"zei hij tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:21 pm

Terror keek de Andrew even aan, en hij kijkt weer gewoon naar Blood. Ze merkte dat hij in
haar ogen keek, en dan hoorde ze zijn woorden. "Toch is het zo omdat deze gevangenis
dichter bij huis is, en ik anders heel erg ver moest reizen." Zei Lisa dan tegen hem, want wat
zou ze hier anders dan komen doen? Ze was niet voor niets een goede bewaker, nouja dat
was toen dat ze nog op haar vorige werk zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:25 pm

"Tja ieder heeft zijn redenen."zei hij tegen haar. Hij keek haar even van kop tot teen aan en voelde even wat in zijn maag. Hij liet het maar zo. Blood die opeens hard blafte omdat er een gevangene was ontsnapt. Andres liep naar hem en smeet hem ruw de cel in. Hij deed de deur op slot en liep weer terug naar haar. De meeste gevange sliepen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:27 pm

Terror wilde net achter die gevangene gaan lopen, maar hij hield zich gewoon nog kalm. Hij
liep altijd los naar haar, en ze had hem dan ook zo getraind. Lisa glimlachte heel even kort,
en ze had gemerkt dat hij haar van kop tot teen bekeek. Ze grinnikte heel even, en ze blijft
in deze houding gewoon staan. "Hmm lopen ze hier tegenwoordig ook vaak weg?" Vroeg ze
dan even zacht tegen hem, en ze keek Andrew rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:32 pm

"Je hebt er sommige die proberen te ontsnappen maar een bewaker gooit ze dan weer de cel in"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en keek even naar de hond die ook los liep net als Blood. Blood was een van de best getrainde waakhonden die je had. En daardoor had hij hem van zijn pup. Aangezien zijn moeder hem verbannen had uit de familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:35 pm

Lisa glimlacht rustig naar hem, en ze luisterde dan ook aandachtig. "Dat was op mijn vorig
werk ook zo, maar die werden vaak de cel ingejaagd door Terror. Sindsdien had er amper
iemand nog willen ontsnappen, want hij liep vaak alleen rond bij de cellen." Zei Lisa dan
even kort tegen hem, en ze sluit dan heel even de ogen door de warmte hier. Even deed ze
een knoopje van haar blouse open, ookal had ze er al drie open gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:37 pm

Hij grijnsde even en keek even in de blouse. Toen keek hij nar Blood die aan Terror snuffelde. En opeens verscheen er een andere zwarte bloedhond. Red ging zitten naast Andrew zijn ronde was gedaan. Hij aaide de hond over zijn bol en die keek even naar Terror. Hij grijnsde even en keek wat verder rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:41 pm

Lisa had gemerkt dat hij in haar blouse keek, maar dat deerde haar niet echt. Terror keek
Blood aan, en hij kwispelde heel even kort. Plots kwam er nog een hond af, en Terror keek
deze dan ook even aan. Lisa keek naar de twee bloedhonden, en dan weer gewoon naar
Andrew. "Wat doe je zoal in je vrije tijd na het bewaken van de gevangenis?" Vroeg Lisa dan
maar om geen stilte te veroorzaken tussen beide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:44 pm

"Ik blijf meestal hier,maar soms ga ik ook naar buiten en da ga ik naar een café of wat trainen ofzo"zei hij tegen haar. Hij keek haar aan en grijnsde. Je hoorde een *piep* en dan hoorde je de elecktrische sloten vallen. Nu kon geen enkele gevangene ermeer uit of desnoods in. Hij keek haar aan. Red en Blood blafte even in koor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:47 pm

Candy stond in haar cel en trapte ergens tegen. "laat me heiruit!!!!!!" gilde ze hard. Ze kee Andrew kwaad aan. "Breng me naar Jason!" riep ze kwaad naar hem. Ze trok hard aan de deur en duwde er eens tegen. Daarna gaf ze er weer een trap tegen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:49 pm

Lisa keek hem aan terwijl ze luisterde, en zijzelf ging vaak naar een diskotheek om uit de
bol te gaan. "Ik ga vaak gaan dansen of wat gaan trainen, maar meestal train ik altijd voor
ik naar het werk ga, en nadat ik van het werk kom." Zei Lisa dan rustig tegen hem, en ze
liet haar blouse nog steeds zo open staan. Plots hoorde ze de sloten dichtvallen, en ze kijkt
even om haar heen. Plots hoorde ze een gevangene roepen, en Terror liep er dan ook plots
naartoe. Hij begon dreigend te grommen, en hij liet daarbij ook zijn tanden tonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:50 pm

Hij rolde met zijn ogen en in een rip en knip stonden aan de cel Blood en Red te grommen. "Als je goed luistert laat ik je misschien gaan"zei hij tegen haar met een grijns. Hij keek Lisa aan en zei "dit is dus een van die gevangenen die altijd ontsnappen wil maar nooitlukt"zei hij met een grijns op zijn gezicht. "Daar ga ik ook soms heen,kan ik is wat uit de bol gaan met vrienden"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:51 pm

Candy schrok en deinsde meteen achteruit. Haar ogen stonden nu heel erg bang. Meestal was Jason er om haar te kalmeren maar nu niet. Ze was ook al heel erg lang bang van honden. Zeker toen de hond van Andrew haar beet, die door haar zus doodgeschoten was
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Lisa

Lisa


Aantal berichten : 275
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Andrew

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:55 pm

Lisa kijkt even naar de gevangene, en ze merkt dan dat Terror bleef grommen. Ze liet hem
gewoon doen, want het haalde vaak toch niets uit. Ze grinnikte heel even zacht, waarna ze
haar aandacht weer op Andrew plaatste. "Ahzo dus zij wilt altijd ontsnappen dus, dan zal ik
er wel persoonlijk voor zorgen dat het niet lukt. Als Terror eenmaal een geur ontvangen
heeft gaat hij erachteraan." Zei ze dan rustig tegen hem, en ze gaat dan in een nog andere
houding staan. Je kon denken dat ze in een verleidelijke houding stond, maar dat was niet
zo. "Het is altijd heel gezellig, en ik amusseer me dan ook soms wel een keer." Zei Lisa dan
vriendelijk tegen hem, en alweer keek ze hem recht in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:57 pm

Candy stapte achteruit en rilde van angst. Ze mistte Jason erg, ze wilde hem bij haar. Bij hem voelde ze haar rustiger en minder bang. Ze liep stil naar voren. Ze keek naar Andrew. "Breng me please naar Jason" zei ze stil tegen hem
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitimevr jul 03, 2009 12:01 am

Ze liet Candy maar zagen en focuste zich weer op Lisa. "Tja meestal is het niet echt goede muziek maar soms is het echt wel goed"zei hij tegen haar. Hij keek haar ook recht in haar ogen aan die zo blauw als water was. Hij zette zich dichter naar haar toe en keek haar met een blik in zijn ogen aan die hij nog nooit aan iemand had laten zien. Blood en Red en ook Terror bleven gromden en steeds luider.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Over de gang rondlopen en bewaken Empty
BerichtOnderwerp: Re: Over de gang rondlopen en bewaken   Over de gang rondlopen en bewaken Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Over de gang rondlopen en bewaken
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De gang op gesmete
» De ronde door de gang

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Gevangenis :: De Gang-
Ga naar: