Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Candy's cel !

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:15 am

Dennis had Cansy meegomen en in de cel gegooid. "Eerst niet luisteren en dan nog tegen stribbelen ook." Zei hij. Hij had een zweep achter aan zijn broek hangen. Hij pakte hem in zijn hand. "Je weet wat er dan gebeurt hé ?" Zei hij lachend en wist dat dit leuk ging worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:17 am

Candy knalde tegen de muur en zakte even in. Ze stond snel op en kroop in een hoek. Als ze de zweep zag begn ze echt bang te worden. "Nee please neit doen" zei ze bang smekend. Ze keek bang naar Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:19 am

Dennis keek naar het bange meisje. 'Wel doen !' Zei hij en lachte. 'Dat moet ik doen." Zei hij. "Anders verlies ik mijn baan, het is de bedoeling dat jullie hier wat leren." Zei hij . "Maar als jij een andere leuke straf weet, kom er maar mee voor de dag.' Zei hij. Zelf ist hij wel wat maar dat was voor de echte té erg !
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:20 am

Candy keek hem bang aan en slikte. Ze wist niets en ze wilde ook niets als straf. Ze keek hem bang aan en bang naar de zweep in zijn hand. Ze stond helemaal in de hoek gekropen van angst.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:36 am

Dennis keek naar Candy en borg zijn zweep op. Hij lachte en knielde bij haar. Hij streelde haar wang. "Wat ben je toch mooi als je bang bent." Zei hij lachend en eek naar haar. Hij steerlde zijn haar haar. "Ik zou z'n mooi meisje geen pijn doen." Zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:39 am

Candy schrok even en kroop weer in de hoek. Ze bleef bang staan en keek hem angstig aan. Ze draaide haar hoofd weg en keek hem stil aan. Ze slikte even en trilde een beetje van angst
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:43 am

"Kalm wat heb je nou?" Zei hij en keek naar haar.Hij lachte. "Ik doe je niks hoor." Zei hij en lachte. Hij vriemelde haar broeksknoop open. Hij lachte even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:45 am

Candy schrok en duwde hem weg. Ze keek hem geschrokken aan en slikte. Ze hield haar hand erop en probeerde snel hem terug dicht te doen. Maar het ging moeilijk door al dat getril
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:48 am

Dennis keek naar het meisje en kroop weer overeind. Hij lachte en trok haar broek redelijk ver naar beneden. Hij lachte. Dit meisje had teminste geen messen enzo..
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:49 am

Candy schrok erg en ging snel zitten. Ze trok haar knieen op en keek hem bang aan. Wat wilde hij doen? Ze slikte en trilde van angst. Ze keek hem aan en keek niet weg. Ze moest echt opassen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:52 am

Dennis trok haar knieen naar beneden en trok haar op zijn schoot hij lachte. Hij hield haar goed vast en voelde dat zijn 'ding' stijver werd (xD).
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:53 am

Candy schrok en voelde het toen ook. Ze sloeg hem en sprong snel van zijn schoot. Ze trok meteen haar broek op en kroop weer snel in een hoek. Ze keek hem bang aan en slikte
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 9:59 am

Dennis deed haar broek weer omlaag en trok haar opnieuwe op zijn schoot. Hij werd steeds stijver en keek naar het meisje. Hij kneep even zijn ogen dicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:00 am

Candy voelde het en vond het eng. Ze duwde hem hard en kroop weer van hem af. Ze trok haar broek aan en deed de kniop los terwijl ze snel onder het bed kroop. Ze slikte en trilde van angst
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Soort: Baas Gevangenis (Toestemming vragen!)
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:05 am

Sam klopte op Dennis' schouder. "het is hier niet de bedoeling om gevangenen op te vrijen"zei hij met een kille stem. Hij keek Dennis emotieloos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:07 am

Candy rilde van angst en bleef in elkaar gekropen onder het bed liggen. Ze was al blij dat het niet meer zou gebeuren. Maar ze wist wel wat Dennis misschien zou zeggen. Dan zou ze heel erg gestraft wrden
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:09 am

Dennis keek om naar zijn baas. Hij stond op en keek hem aan. "Het was haar straf." Zei hij. "Ze wou ontsnappen met een ene Jason en Calthora." zei hij en keek naar de baas. Hij wist dat dit fout was maar hij moest haar straf geven. "En meteen met de zweep werkt toch niet." Zei hij toen,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sam

Sam


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Soort: Baas Gevangenis (Toestemming vragen!)
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:20 am

"laat het gewoon"zei Sam emotieloos. Hij liep toen weer weg. Zonder enige blik naar Candy te werpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:21 am

Candy kwam bang onder het bed vandaan en kroop opniuew in de hoek maar dit keer de achterste. Ze keek Sam bang na en keek dan bang naar Dennis
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:35 am

Dennis keek naar Candy en liep toen de cel uit. Hij keek naar de andere die wild naar hem probeerde te grijpen. Hij lachte. "Lukt je niet." Mopelde hij droog. Hij keek nog even om en liep toen weg.

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 10:38 am

Candy ging zuchtend op bed zitten en staarde voor haar uit. Ze was blij dat ze geen straf had gekregen. Ze keek rond en bleef zitten. Ze neuriede stil haar eigen geschreven liedje en negeerde alles om haar heen
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Soort: Baas Gevangenis (Toestemming vragen!)
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:02 am

Sam rolde met zijn ogen "als je stopt met dat liedje zal je er goed afkomen"zei hij emotieloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:04 am

Candy keek hem aan. "Ga ergens anders lopen!" gromde ze. Ze ging op het bed liggen en zong heel stil verder. Ze dacht even aan haar ouders en aan haar zusd ook. Zeker aan Jason, ze zuchtte en zong stil verder
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Sam

Sam


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 16 jaar
Soort: Baas Gevangenis (Toestemming vragen!)
Partner: -

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:10 am

"uhum ik sta er nog steeds dus hou je bek"zei Sam en hij gromde even. Hij deed de deur open en kwam binnen. Hij ging naast haar zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitimedo jul 02, 2009 11:13 am

Candy schrok en schoof snel een stuk op. Ze keek hem stil aan en keek dan nel naar de muur. Ze slikte en vond het eng. Als hij erachter kwam wat ze bij Andrew gedaan had...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Candy's cel ! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Candy's cel !   Candy's cel ! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Candy's cel !
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Gevangenis :: De Cellen-
Ga naar: