Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 rustig rondkijken.....

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 11:53 am

Eclair kneep nog harder in het matras.
ze kreeg weer kippenvel en merkte dat ie weer verhoogde.
ze genoot enorm en voelde toen zijn tong.
ze kreeg blosjes en had het best warm.
ze hijgde wat en kreunde weer harder.
ze opende haar ogen nu maar hopen dat er geen bewakers komen.
dacht ze bij zichzelf en ze sloot haar ogen weer.
nog even en ze zou klaarkomen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 11:55 am

Takumi vond het fijn dat ze zo genoot, en hij ging weer wat sneller met zijn tong. Hij streelde haar borsten nog steeds, en ook hij hoopte dat er geen bewakers kwamen. Nouja niet dat het hem kon schelen, maar toch wilde hij niet naar de donkere kamer gebracht worden. Alweer begon hij het tempo te verhogen, en hij grijnsde heel even kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 11:59 am

Eclair voelde dat ie weer versnelde.
ze kneep nog harder in het matras.
ze kreunde en kwam uit eindelijk klaar.
ze schreeuwde het half uit xD
ze hijgde en opende haar ogen.
ze had nog blosjes en keek naar Takumi.
ze glimlachte lichtjes en keek even naar het plafond.
ze veegde een lok uit der gezicht en hoorde voetstappen......
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 12:10 pm

Takumi kijkt haar aan nadat ze was klaargekomen, en hij grinnikt dan ook heel even. "Niet zo hard schreeuwen straks horen de bewakers je nog." Zei hij even lachend, en hij drukte dan een kus op haar lippen. Ook hij hoorde voetstappen, en hij zag plots een wolfshond staan. Verbaasd keek hij naar de hond, en deze leek er niet echt vriendelijk op. "Uhm van wie is die hond?" Vroeg hij dan aan haar, en hij wees dan ook naar de hond. Terror keek hen even aan, en hij rook dat het meisje een bewaker was. Hij gromde luid naar Takumi, en hij keek dan vriendelijk naar Eclair. Terror kende haar op de één of andere manier, en hij dacht dan even aan zijn baas. Dan keek hij wat in het rond, en hij schud zich heel even uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 12:15 pm

Eclair keek naar Takumi en hoorde zijn woorden.
ze grinnikte en zag toen ook de wolfshond.
ze wist meteen dat die van Lisa was en schrok even.
"als Terror hier is is Lisa hier ook misschien".
ze voelde zijn kus op haar lippen en kustte hem lang terug.
ze schoot snel in der kleding voor als der iemand aan kwam.
ze stond rustig op en liep naar Terror.
"das braaf der is niks aan hand" ze glimlachte.
ze aaide Terror over zijn koppie en keek even de gang rond.
ze merkte wel dat ze aan gekeken werd door de andere gevangene.
ze snoof minachtend en keek even achterom naar Takumi......
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 12:24 pm

Takumi kijkt haar aan, en hij wist niet over wie ze het had. Dan richt hij zijn blik op de hond, en deze keek hem natuurlijk strak aan. Terror sprong op Eclair, en hij likte haar dan in het gezicht. Toch ging hij beschermend bij haar staan, en hij liep dan op Takumi af. "Volgens mij gaat hij me aanvallen denk ik." Zei hij dan droogjes tegen haar, en Terror liep nog steeds naar hem toe. Plots sprong de wolf op Takumi, en hij schrok zich wel even rot. Terror ging liggen op hem, en hij keek dan om naar Eclair met een kwispelende staart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 12:27 pm

Eclair zag dat Terror op der sprong.
ze grijnsde en voelde de lik in haar gezicht.
ze schudde haar hoofd en stond op toen ie van der af ging.
ze hoorde de woorden van Takumi.
"nee dan komt Terror heel anders op je af".
ze grinnikte en zag uiteindelijk wat ie deed.
"Terror" ze rolde met der ogen.
ze liep rustig naar Terror toe en aaide hem.
"zie je zo eng is ie niet" en aaide hem rustig.
ze moest even lachen toen Terror op Takumi lag.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 12:38 pm

Takumi keek wat droogjes naar de hond, en deze keek dan naar degen onder hem. Plots keek hij naar Eclair als ze hem aaide, en hij kwispelde dan heel even kort. Niet veel later hoorde hij een gevangene wat roepen naar Eclair, en hij sprong dan weer van Takumi af. Met een gevaarlijke en dreigende houding ging hij naar die gevangene, en hij sprong tegen de cel aan. Hij gromde dreigend naar de persoon, en hij wilde binnen dringen in de cel om deze te bijten. Takumi was blij dat die hond van hem af was, en hij ging dan op zijn bed zitten. "Raar dat een hond zo doet, en dat terwijl ie er erg gevaarlijk uitziet." Zei hij dan droog tegen haar, en hij bekeek haar lichaam heel even. Hij merkte dan dat zijn geval er wat stijf bij zat, en hij grinnikte heel even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 12:47 pm

Eclair hoorde wat de gevangene roepte.
ze snoof het liefst zou ze de celdeur open doen.
"Terror" ze keek de hond even aan.
daarna keek ze naar Takumi en hoorde wat ie zei.
"ooo Terror is een lief beest hij luisterd naar Lisa en blijkbaar ook naar mij".
ze grinnikte en zag hem even kijken.
ze grijnsde en duwde hem achterover.
ze ging op hem zitten en gaf hem een kus.
met haar hand ging ze naar zijn geval en wreef er teder over heen.
"nu ben jij aan de beurt" ze grinnikte.
ze keek even naar de hond die blijkbaar druk bezig was met de gevangene......
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:04 pm

Amaranth liep door de gangen en zwiepte met haar lange rok als een zigeunerin. Ze keek de cellen in. Die waren nog voller dan de vorige keer dat ze er langs liep. Het leek of er steeds meer gevangenen bij kwamen.
Arme mensen, mompelde ze.
Ze liep verder. Links van haar zag ze plots een hond in een cel. Als de hond er was, was de eigenaar ook niet ver weg. Ze keek naar rechts.
Daar was de bewaker. Ze zat er naast een nieuwe gevangene, die duidelijk ouder was dan Amaranth zelf en ook minder onschuldig.
Hey, luisjes, het is toch niet de bedoeling om hier de gevangenen op te vrijen? Of had Sam dat nooit verteld? riep ze grinnikend.
Ze leunde tegen de celdeur aan en glimlachte uitdagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:10 pm

Eclair had de voetstappen al lang gehoord.
ze snoof en keek op toen ze een dame zag.
"misschien moet jij is leren dat je in je cel moet blijven".
ze rolde met der ogen "ookal doe je het met iedere bewaker hier".
ze keek even naar de dame en snoof en grijnsde daarna.
haar ogen gingen naar Terror en grinnikte.
ze veegde een pluk haar achter haar oor en keek naar Takumi......
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:15 pm

Takumi stond op toen hij plots een dame zag staan, en hij keek deze droog aan. "Rot toch op jij." Zei Takumi dan tegen de dame, en hij ging bij Eclair gaan staan. Hij hoorde de woorden die Eclair uitgesproken had, en hij keek dan naar de dame bij de celdeur. Terror keek naar het meisje dat erbij was gekomen, en hij gromde dan ook dreigend naar haar. Zijn tanden waren ontbloot, en hij hapte naar haar benen. Plots kwamen White Fang en Balto er ook bij staan, en deze deden dan mee met Terror naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:18 pm

Amaranth probeerde zich weer te beheersen.
Misschien moet jij de regels nog eens goed uit je hoofd leren! En de dossiers. En doe daar ook nog eens de algemene etiquette bij, voornamelijk de regel 'Respect voor ouderen en vooral wijzeren'. Eclair, ik weet namelijk dat ik bijna twee jaar ouder ben, zei ze met een goed gespeeld grinnikje.
Toen zuchtte ze.
Oke, die was flauw. Maar goed, Eclair, laten we eens volwassen zijn - ik weet dat het moeilijk is, but no matter - en onze baan goed doen, oke? Ik ben al volgens iedereen een geweldige *slecht woordgebruik*, word jij dat ook? vervolgde ze.
She didn't even bother om weer uit te gaan leggen dat wat zij deed volgens haar geloof helemaal niet slecht noch prostitutie was. Toen begon die andere weer brutaal te doen. Ze wuifde hem weg met haar hand. En daar kwamen de honden al op haar af. Ze glimlachte.
Is dit alles? vroeg ze.
Ze streelde de honden over hun koppen, die waren al jarenlang haar beste vrienden geweest. Vooral toen ze haar huidige leefstijl begon waren ze geweldig als troost.

Edit Candy: geen gescheld!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:24 pm

Eclair keek naar Amaranth en snoof.
ze pakte haar mobiel en keek in de dossiers.
ze snoof en luisterde naar haar en geeuwde.
"2 jaar??? dan ben je wel heel slecht in tellen dametje".
"je bent maar 1 jaar ouder en als die dingen ken ik goed uit me hoofd".
ze luisterde naar haar gezeur over hoe der baan goed is en blablabla.
"nou eum als ik hier elke gevangene en bewaker een beurt gaf dan was ik de koningin nou goed".
ze rolde met der ogen en keek even naar Takumi.
daarna ging haar blik weer naar haar terwijl ze de honden aaide.
"dat zou ik maar niet doen" ze sloeg haar armen over elkaar.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:25 pm

(Sorry hoor maar die honden zijn niet bevriend met jou !! Ze luisteren enkel naar Lisa en Eclair)

Terror beet in de hand van het meisje, en de anderen beten in haar benen. Takumi keek toe hoe die honden haar beten, en hij keek dan rustig naar Eclair. "Negeer haar woorden gewoon ze denkt dat ze ouder is maar ze gedraagt zich als een klein kind." Zei Takumi dan terwijl hij dan het wapen van Eclair nam, en deze op het meisje richtte. "Nog een verkeerd woord en ik vermoord je dame." Zei Takumi dan dreigend, en de honden lieten haar benen + hand niet los.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:30 pm

[Schatz, lees al mijn posts eens na en bewerk je post!]


Amaranth schaterde het uit, de tranen rolden bijna uit haar ogen van het lachen.
Nein schatz, 2 jaar! Je vergeet dat ik hier binnenkort 17 jaar zit en 22 word! Und nee, niet goed. De koningin? Dat slaat nergens op, zei ze.
Ze aaide de honden verder en kreeg een likje in haar gezicht van Terror. Terwijl het leek of de honden haar beten. Ze stond op en tilde haar lange rok op en toonde haar nog altijd schone benen en handen.
You see? Deze beesten zijn al jarenlang mijn beste maatjes, vervolgde ze toen met een spottende blik naar Eclair en de gevangene.
Toen zag ze zijn wapen. Nu ging ze recht staan en keek serieus. Ze had Tessa's pistool enkele minuten geleden gestolen, die zou geen kwaad meer doen. Maar zij zelf kon hem zometeen misschien gebruiken. Nu zat hij nog in haar rok verstopt. Ze keek de gevangene in zijn ogen.

Edit Candy: Als ze zeggen dat hij bijt moet je gen lik krijgen!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:35 pm

[quote="Takumi"]Terror keek naar het meisje dat erbij was gekomen, en hij gromde dan ook dreigend naar haar. Zijn tanden waren ontbloot, en hij hapte naar haar benen. Plots kwamen White Fang en Balto er ook bij staan, en deze deden dan mee met Terror naar het meisje.[/quote]

(Dat staat er toevallig dus jij moet je bericht aanpassen!!!)

Terror beet in de hand van het meisje, en hij liet weer niet los. White Fang en Balto gingen bij Eclair en Takumi staan, en ze kwispelden vrolijk naar hun 2. Lisa kwam aanlopen en ze keek de gevangene aan. "Wie denk je wel dat je bent? Die honden kennen jou niet, want ze zijn net als ik hier pas verhuist in deze gevangenis dus zou ik je mond maar houden en mijn dieren met rust laten. Ik heb ze toevallig zelf getraind!!" Zei Lisa dan boos tegen haar, en ze ging dan naar Eclaire toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:38 pm

(eum terror, white fang en Balto zijn de honden van Lisa!!!!!!! ze luisteren naar eclair en lisa!!!!!! niet naar jou en ze zijn ook je vrienden niet!!!! en als je het over honden hebt dan heb je het over andere honden en niet over white fang, balto en terror!!!!!)

Eclair keek naar Takumi en hoorde wat ze zei.
ze rolde met der ogen "ik word ook binnen kort 21".
ze snoof en dacht echt dat ze dom was ofzo.
ze merkte dat Takumi haar pistool had.
ze duwde zijn hand naar beneden en pakte haar pistool uit zijn hand.
"rustig als jij haar neer schiet zit je langer als ik dat doe maakt het niet uit".
ze draaide zich om en liep rustig naar de dame.
ze zag dat Lisa er was en glimlachte.
ze greep behendig de dames handen en deed ze gemakkelijk in de boeien.
waar ze niet uit kon en ze hield haar pistool tegen der hoofd.
"lopen" snauwde ze en ze hield haar goed vast.
ze duwde haar naar voren en keek om naar Terror of ie mee zou willen.
ze had allang gemerkt dat ze iet verborgen hield.
ze deed gewoon der rok omhoog en haalde het pistool eronder uit.
ze keek ernaar "denk je dat ik dom ben" ze keek haar raar aan......
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 1:59 pm

Takumi keek naar Eclair, en hij liet dan het wapen maar zakken. "Nou dan zit ik nog langer bij jou." Zei hij dan met een glimlach, en hij gaf haar een kusje op de wang. Dan keek hij naar White Fang en Balto, waarna hij deze voorzichtig begon te strelen. De twee honden keken hem aan, en ze lieten hem maar strelen aan hun. Ze lieten dit enkel toe omdat hij de vriend was van Eclair, en Lisa keek beide met een glimlach aan. "Hey Eclair dat ik jou hier tegenkom is weer eens een wonder." Zei ze lachend tegen haar, en ze knikt kort naar de gevangene die Eclair een kusje had gegeven. Terror keek naar Eclair, en hij kwispelde vrolijk naar haar maar toch was zijn blik nog dreigend naar het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 2:03 pm

Eclair voelde het kusje op haar wang.
ze grinnikte en keek naar Lisa.
ze hoorde wat ze zei "ja ik heb je best lang niet gezien".
ze grinnikte en kwam even later bij Amaranth's cel aan.
ze duwde haar naar binnen en liet de boeie gewoon om.
ze sloot de deur en negeerde haar.
ze liep terug naar de rest en aaide Terror even.
"soms heb je echt van die gevangene die tiereliers zijn".
ze rolde even met der ogen en grinnikte.
ze keek even naar Takumi en toen naar Lisa.
handig deed ze haar pistool in der koker.
ze keek naar het andere pistool en deed de maar in der lege koker.
"zo nu heb ik er 2" ze grinnikte even.......
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 2:08 pm

Takumi keek hen rustig aan, en hij speelde dan wat met de honden. Terror was doodleuk meegegaan met Eclair, en ook kwam hij gewoon weer terug. Hij zag de anderen spelen, en hij speelde dan ook mee met hen. Lisa grinnikte heel even kort, en ze keek dan even naar Takumi zijn boxer. "Ahum Eclair kon jij je niet inhouden om hem iets te bezorgen?" Vroeg ze dan plagend aan haar, en ze wees naar de boxer van Takumi. Takumi keek even op, en hij grijnsde heel even kort. Dan speelde hij gewoon verder met de honden, en hij keek even naar Eclair.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eclair

Eclair


Aantal berichten : 81
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 20 jaar
Soort: Bewaker
Partner: wie wil der nou een bewaker???

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 2:10 pm

Eclair keek hoe Takumi met de honden speelde.
ze glimlachte en keek op naar Lisa.
ze hoorde haar woorden en werd een beetje rood.
ze keek naar Takumi's boxer.
haar blik ging weer naar Lisa "hij wil zelf in z'n boxer zitten".
ze keek even rond en keek even naar Takumi.
daarna ging haar blik naar Lisa en grinnikte......
Terug naar boven Ga naar beneden
Takumi

Takumi


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 22-07-09
Leeftijd : 35

Character sheet
Leeftijd: 23
Soort: Gevangene
Partner: Eclair? Ik hou van haar, maar ik ben een moordenaar...

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 2:14 pm

Takumi hoorde de woorden van haar, en hij keek haar verbaasd aan. Dan moest hij er even om lachen, want het was door haar dat ie nu zo stond. Lisa moest lachen om die opmerking, en ze keek haar dan aan. "Dus jij kijkt dan gewoon toe ofzo? Hoe hij met zichzelf begint?" Vroeg ze dan aan haar, en ze grijnsde heel even. "Komaan Eclair ik weet wel welke sfeer er hier hangt, en het is al zeker de liefde hoor. Ikzelf ben ook verliefd, en we gaan binnenkort trouwen." Zei ze dan rustig tegen haar, en Takumi keek beide dames heel even aan. Rustig speelde hij nog met de honden, en deze kwispelden dan ook lekker vrolijk en speels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amaranth

Amaranth


Aantal berichten : 134
Registratiedatum : 08-07-09
Leeftijd : 28
Woonplaats : Bie Mestreech :'D

Character sheet
Leeftijd: 21
Soort: Gevangene
Partner: Geen

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 2:18 pm

[Candy-san, dat heet fantasieeeeeee n_____n]
[Takumi-dzjan, ik zei lees mijn posts na, niet jouw eigen posts. T____________T]
[C'tje, let op je schrijfstijl n_____________n]


Ai. Daar beet Terror Amaranth echt. Die arme honden waren bang voor die geweren. De andere honden deden ook mee. Dus zo lieten die bewakers die honden gehoorzamen. Het was haar immers duidelijk geworden dat de honden alleen van de bewakers hielden wanneer ze hen niet bang maakten, wanneer ze wel bang waren waren ze gehoorzame machines. Maar Amaranth liet niet merken dat ze pijn had.
Jullie horen nog van me, zei ze kil.
Ze siste naar de honden, die weer gehoorzaam naast haar gingen staan. Ze knikte kort naar Eclair, Lisa en de gevangene en wandelde terug naar haar eigen cel - haar jurk moest worden gemaakt en haar hand en benen verschoond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tessa

Tessa


Aantal berichten : 61
Registratiedatum : 07-07-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Soort: Gevangene
Partner: nee

rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitimevr jul 24, 2009 2:35 pm

....


Laatst aangepast door Tessa op vr jul 24, 2009 2:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





rustig rondkijken..... - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: rustig rondkijken.....   rustig rondkijken..... - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
rustig rondkijken.....
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Gevangenis :: De Gang-
Ga naar: