Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nar de cel.

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jason

Jason


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: Candy

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 1:59 pm

Jason nam haar arm stevig vast. "Niets meer doen." zei hij met pijnlijke stem. Ze zou enkel maar meer te verduren krijgen. Hij zette zijn andere hand tegen de muur als steun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:00 pm

Red vloog gelijk naar Candy en beet in haar arm. Andrew hield Jason nu bij de keel en hield die toe. Hij gooide hem een paar keer hard tegen de tralies van de cel. Maar hield hem wel vast. Blood die geraakt was door de ketting gromde luid en krabbelde weer op. Hij beet in zijn kuit en gromde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dennis

Dennis


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 02-07-09
Leeftijd : 28

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: -

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:01 pm

Dennis pakte haar opnieuw en smeet aar tegen de muur. "Zitten blijven." Zei hij. De man uit de cel ging op haar zitten. Wat hij totaal niet erg vond. Hij keek naar de Dennis en lachte. Dennis knipoogte.

[Ben ff weg.}
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:02 pm

Candy schrok en had veel pijn. "Auw!!!" gilde ze. Haar arm begon hevig te bloeden. Ze keek bang toen wat er met Jason gebeurde en bond snel een doek rond haar arm. Ze slikte en duwde de man vn haar f. Ze stond op en rende naar Andrew. Ze stamptte hem hard
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: Candy

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:03 pm

Jason nam er gebruik van. Nu Andrew hem zo stevig vast had met beide handen waren zijn pistolen onbewaakt. Hij gritste er een uit zijn zak, trok zich los uit zijn greep en richtte naar de man die bij Candy zat. "Poten thuis.." vol woede haalde hij de trekker over en de verkrachter viel dood neer. Volledig uitgeput liet Jason het pistool vallen en zakte terug op de grond neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:06 pm

Andrew kreeg er genoeg van nu. Hij stond op en richte zijn pistool op haar. Hij vuurde een kogel af maar het zou toch maar een schampschot. Hij keek haar aan. "En nu stoppen we allemaal of ik laat beide honden hun werk doen"zei hij tegen hun. Hij raapte het pistool weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:09 pm

Candy schrok en legde haar hand op haar schouder. Het deed veel pijn en ze zakte op haar knieen. Ze kneep haar ogen dicht en keek bang naar Andrew. Ze had hoofdmpijn en werd erg zwak nu
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:11 pm

Hij was nu echt wel kwaad. Hij nam Candy op en gooide haar hard tegen een muur. Hij liep weer naar Jason en keek hem kwader aan. "Wees blij dat Sam er niet is want dan stond je ten dode opgeschreven"zei hij en gaf hem een klop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:12 pm

Candy schrok en knalde opnieuw met haar hoofd ertegen. Ze zakte in en raakte bewusteloos. Ze lag erg stil op de grond en haar ogen gesloten. Haar arm bloedde hevig. Ze bewoog bijna niet
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Jason

Jason


Aantal berichten : 222
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 17
Soort: Gevangene
Partner: Candy

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:14 pm

Jason keek geschrokken naar Candy. "Alsof mijn leven me nog wat uitmaakt.." mompelde Jason zacht. "Wat heeft dit leven voor zin in dit achterlijke gebouw? Alsjeblieft, ik zit hier, op mijn knieën, creperend van de pijn. Maar help haar!" hij wees naar Candy die er bewusteloos bij lag. "Je moet al erg harteloos zijn als je dit een 15 jarig meisje aandoet!" Jason had nog nooit zo gesmeekt voor een ander zijn leven. Hij liet zijn hoofd weer hangen en staarde naar de grond, waar bloed op drupte van zijn wonden.

(ik moet even weg)
Terug naar boven Ga naar beneden
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:27 pm

Andrew werd kalmer. Hij liep naar Candy en legde zijn hand op haar hoofd. Hij zacht zijn water fles. Hij deed die open en liet wat water over haar lopen. Dit had hij nooit vanzichzelf verwacht. Hij keek Jason aan en liep weer naar hem. Hij nam een windel en nam zijn handen vast. Hij deed de windel erom en keek even naar de wonde op zijn been. Hij gaf hem een briefje waar opstond. 'ik laat je nu wegvoeren naar de ziekenboeg en Candy ook. Als jullie s'avonds niet bij elkaar zijn zorg ik wel voor een rede waarom dat jullie wel bij elkaar moeten' Hij keek hem aan en riep versterking. "Voer deze twee af naar de ziekenboeg wel een aparte"zei hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Candy
Admin
Candy


Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 01-07-09
Leeftijd : 29

Character sheet
Leeftijd: 15 Jaar
Soort: Gevangene
Partner: My Song And Jason Are Everything For Me x3

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:28 pm

Candy hoestte bloed en keek op. Ze was erg zwak en had hoofdpijn. Ze kroop stil en vol pijn naar Jason en liet haar hoofd op zijn schoot vallen. Haar ogen vielen toe van zwakheid en ze verloor ook best wat bloed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://getmeouttahere.actieforum.com
Andrew

Andrew


Aantal berichten : 300
Registratiedatum : 01-07-09

Character sheet
Leeftijd: 19
Soort: Bewaker
Partner: Lisa

Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitimevr jul 03, 2009 2:32 pm

Hij keek naar het meisje en zuchte. "Ik heb wel wat ergers gedaan maar dit is erover"zei hij. De mannen liepen binnen en tilde Candy op en daarna ook Jason. "Zorg voor ze en doe ze niets"zei hij tege de mannen. Hij keek naar Dennis. "Ga maar is bij haar zus Caltora kijken"zei hij en toen verdween hij let Blood en Red.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nar de cel. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nar de cel.   Nar de cel. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nar de cel.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: De Gevangenis :: De Gang-
Ga naar: